Online výuka s živými konzultacemi v době koronaviru
Funkční pomoc pro rodiče a děti
Co potřebují rodiče dětí:
- nástroj, který vám s výukou pomůže a především vám doma co nejlépe nahradí přítomnost učitele
- oporu ve vysvětlování látky (řada rodičů si už ledacos ze školy nepamatuje, s řadou věcí si ani už nemohou vědět rady) - potřebují někoho, kdo látku vysvětlí, kdo upozorní na úskalí, nejasnosti a zádrhele
- pomoc s výukou - někoho, kdo postupně vše naplánuje, zkontroluje a upozorní na chyby
Co potřebují děti:
- někoho, kdo jim látku řádně vysvětlí, aby to pochopily
- kontrolu úkolů, zdali mají vše správně a pokud ne, tak proč to tak není
- podporu, která jim poradí „jak na to"
Co nabízí tento způsob výuky?
- výuku formou názorného videa - prezentace s výkladem, vysvětlení látky atd., děti vysvětlení látky vidí přímo vizuálne, umí si to přímo představit
- materiály ke stažení
- pravidelné online živé konzultace - úkoly zde budou dopodrobna rozebrány, zkontrolovány, vše bude v případě potřeby opět vysvětleno, celá konzultace je formou prezentace (sdílená obrazovka), děti vše vidí vizuálně, cca každý týden jedna živá konzultace pro každý ročník
- možnost individuální, skupinové videokonference - je potřeba mikrofon, popř. webkamera a přesně si domluvit termín
- zpracování cvičení na přání - bude-li vám chybět nějaké cvičení u látky, která již byla probrána, stačí napsat, vše vytvořím formou názorného videa a odešlu vám; já pracuji s učebnice nakladatelství SPN a Nová škola
- veškerá videa, videozáznamy z onlinekonzultací jsou nahrávány a zůstávají po celou dobu k dispozici = při nutnosti opakování látky se děti mohou ve výuce vracet a vše si znovu zopakovat
PŘÍSTUP BUDE OTEVŘEN NA 6 MĚSÍCŮ
Úplně v pohodě pokryje zbytek školního roku a minimálně první čtvrtletí nového školního roku = děti budou mít k dispozici materiály pro opakování.
K dispozici je online výuka pro 6., 7. a 8. ročník.
Obsah výuky se stále rozšiřuje. Bude-li vám chybět nějaká látka, stačí si o ni napsat.
Jak vypadá výuka uvnitř?
Jak získat online výuku?
- Vyplňte „Objednávkový formulář“ - na ten se dostanete buď rolováním dolů, nebo kliknutím na tlačítko „Mám zájem o tuto výuku" (stránka se sama odroluje)
- Po uhrazení kurzovného vám budou vygenerovány přístupová hesla a zaslány na mail - odkaz na přihlašovací stránku, uživatelské jméno, heslo.
- Přihlaste se přes odkaz, který jste obdrželi v mailu s přístupovými údaji - a nyní již můžete obsah kurzu plně využívat.
Dobrý den, paní učitelko., já osobně výuku on line vítám a děkuji za ni. Pracuji jako zdravotní sestra v nemocnici a tento způsob výuky vnímám rozhodně jako přínos a ulehčení pro nás. S pozdravem xxxxxxxxxxx PS.: na prvním vysílání jsme on line byli, u nás vše ok, jen se nám nepodařilo odepsat přes chat - dcera už snad ví.
Zhlédla jsem Vaši online výuku a musím uznat, že je super! Dokážu si představit, jaký kus práce je za tím, sice neučím touto formou online, ale u Bakalářů a mailu sedím průběžně celý den do večera (k tomu ještě přípravy s vlastními dětmi a dvěma od sestry, která nemá hlídání). Nevzdávejte to, určitě je většina těch, kteří to ocení! (i když vím, že i jeden dokáže otrávit) Držím Vám palce! Hezký den!
KROK ① - vyplňte vaše údaje
KROK ② Odešlete objednávku
KROK ③ Zkontrolujte maily
Zkontrolujte maily, zda mail od janakk@jkkuklikova.cz je ve složce „Doručené", pokud se nachází v jiné složce (Hromadné, Spam apod.), prosím dejte si tento mail mezi povolené - jinak by vám přístupová hesla přišla do špatné složky.

Garance vrácení peněz
Do online kurzů jsem vložila své letité znalosti i zkušenosti vyzkoušené během výuky a doučování.
Hodně mi záleží na tom, abyste byli spokojeni, proto vám k programu dávám garanci vrácení peněz. Pokud mi do 14 dní od zakoupení programu e-mailem na adresu janakk@jkkuklikova.cz napíšete, že od programu odstupujete, vrátím vám celou částku bez ptaní zpět. Jednoduché, bezpečné, bez rizika.
Nejčastejší dotazy
Jak je učivo řazeno?
Co se bude při online konzultacích dít?
Kdy a jak se dozvím datum a čas online konzultace?
Jak mohou vypadat kapitoly a podklapitoly v učebnici?
Co když už konzultace už proběhla?
Jak získám odkaz k online konzultaci?
Jak vás mohu kontaktovat?
Jak tvoříte obsah jednotlivých bloků a konzultací?
Co když zde nenalzenu cvičení, které mi zaslala škola a které já potřebuji zpracovat?
Musím se účastnit všech živých konzultací a vypracovávat všechna cvičení?
Proč tuto výuku a ne jinou?
Tento způsob výuky je naprosto netradiční a v republice nemá obdoby.
- skloubila jsem v ní veškeré znalosti z online výuky z předešlých let
- zkušenosti ze škol, kde veškerá výuka probíhala interaktivvně
- dvacet let praxe a hledání co nejlepšího způsobu vysvětlení látky dětem - nikdy jsem se nesmířila s tím, že děti něco nechápou, vždy jsem hledala nejshůdnější cesty k vysvětlení učiva a hlavně k tomu, aby to v dětských hlavičkách zůstalo
O mně
- jsem od přírody člověk vyloženě zaměřený směrem k logice, analýze a systematičnosti
- přestože jsem češtinář, tak se vyloženě vyžívám a zároveň i odpočívám u všeho, co zavání matematikou, přírodními vědami, počítači, různými grafy, programy apod.
- učím na 2. stupni základní školy
- učení mě baví, práce s dětmi mě baví, i když netvrdím, že občas z dětí a rodičů někdy nekvetu, kvetu a oni jistě kvetou i ze mě 🙂
- jsem naprosto nadšená, že se i do školy dostaly moderní výukové metody (notebooky, interaktivní tabule, apod.)
- jsem si vědoma toho, že jsem „netradiční češtinář", protože počítače, elektronika, matika a čeština prostě dle obecného mínění nejdou k sobě, ale já to prostě takto mám
- nejvíce si užívám práce v power pointu a excelu
- excel mi vyhovuje pro svoji logičnost a systematičnost, která mi je vlastní a ve které vynikám
- přesně tuto logičnost a systematičnost používám ve výuce - učím děti logicky myslet, systematicky pracovat a především důsledně pracovat; vše se pak odráží v tom, že děti se neučí mechanicky, ale logicky a systematicky, tudíž nepotřebují se šprtat mechanické zbytečnosti
- sami žáci a jejich rodiče mi nejednou sdělili, že dokáži naučit kohokoliv, téměř cokoliv, ale i k tomu potřebuji jeho aktivní přístup a především chuť s tím něco udělat, pokud vidím nezájem, dávám ruce pryč - cituji svého žáka: „Od vás by to pochopil i blbec, pokud by chtěl."
- mám za sebou práci s dětmi s velmi těžkými výukovými a sociálními postiženími (porucha učení 4. stupně, aspergrův syndrom, různé stupně autismu apod.), přesto dokážu i tyto děti dovést do určité úrovně zvládnutí češtiny
- učím už poměrně dlouhou dobu a rozhodně nejsem začátečník, mí první žáci už nyní nějaký čas po vysoké škole pracují a mají své děti (v roce 2018)